Brev:
Grød i microbølgeovn og lidt andet
30. november 2004
Alder:
6 mdr.
Grød i microbølgeovn og lidt andet
Hej Helen
Jeg har indtil videre lavet al grød selv. Altså i en gryde osv...
Nu har jeg så hørt, at man kan lave det meget lettere i microbølgeovnen. Er det okay?
Min søn på 6 mdr. får grød til middag og grøntsagsmos til aften. Jeg har prøvet at lave mos i microbølgeovnen, men det var ikke den store succes. Kartoflerne blev hårde og det var svært at gøre mosen lind bagefter. Har du tips hertil
Og så lige for at få det på plads: Hvad er fordelene og ulemperne ved hjemmelavet kontra færdiglavet grød/mos?
Tak for en super god brevkasse!
Venlig hilsen Mathilde